Італійський художник Піно Паскалі вважав, що митець має витрачати рівно стільки ж часу на організацію виставок, як і на створення робіт для них. Паскалі досліджував взаємозв’язок скульптури та сценічного реквізиту, використовуючи в своїй творчості доступні предмети — від вати до рафії та соломи. Роботи художника вплинули на рух Арте повера — авангардний стиль XX століття, основа якого полягала в створенні мистецтва зі сміття. Як Піно Паскалі став видатним художником повоєнного часу — у новій виставці Fondazione Prada та матеріалі L’Officiel Online.
Піно Паскалі народився в 1935 році в Барі, Італія. У віці 20-ти років художник переїхав до Мілану, аби досліджувати сценографію та сценічний живопис в Академії мистецтв. Паскалі займався дизайном та рекламною ілюстрацією поки в 1965 році не відкрилися двері його дебютної персональної виставки в Galleria La Tartaruga.
Тоді Піно представив серію «фальшивих скульптур» — фігурних полотн, які здавалися абстрактними композиціями. За допомогою такого прийому художник створював пейзажі, світ флори та фауни. Складність підходу контрастувала з уявою — у цій межі роботи Піно Паскалі знаходили свою унікальність й автентичність.